Managementassistent(e) bij Apicem Investments

Vught (vlakbij ’s-Hertogenbosch)
Full-time
Managementassistent(e) voor Apicem (Vught, 32–40 uur p/w)
Apicem Investments (www.apicem.nl) is een onafhankelijke private equity onderneming die zich richt op het investeren in en laten groeien van ondernemingen in het Nederlandse middenbedrijf. Wij werken nauw samen met ondernemers en managementteams om duurzame waarde te creëren, met oog voor zowel de menselijke als bedrijfsmatige kant van ondernemen.

Vanuit ons moderne doch klassieke kantoor op een landgoed in Vught (nabij ’s-Hertogenbosch) combineren wij ondernemerschap, strategisch inzicht en pragmatische ondersteuning om onze portfoliobedrijven te laten excelleren.

Om onze groeiende organisatie en investeringsactiviteiten optimaal te ondersteunen, zoeken wij naar een energieke, proactieve en zelfstandige managementassistent(e) meteen sterke hands-on mentaliteit.
Wat ga je doen?
Je ondersteunt het managementteam op organisatorisch, administratief en communicatief vlak. Je bent van nature gestructureerd, schakelt makkelijk tussen taken en houdt overzicht. Tot je taken behoren onder andere:

Agendabeheer, plannen van afspraken en vergaderingen (MS Office)
Voorbereiden en notuleren van vergaderingen
Verwerken van declaraties en licht financieel-administratief werk (Exact Globe+)
Correspondentie en opstellen van documenten/presentaties
Zorgen voor een representatief en goed georganiseerd kantoor
Wie zoeken wij?
Je bent representatief, betrouwbaar en weet hoe je discreet omgaat met vertrouwelijke informatie. Je voelt je thuis in een omgeving waar zelfstandigheid, eigenaarschap en teamspirit centraal staan. Je schakelt makkelijk tussen verschillende taken, werkt nauwkeurig en neemt van nature verantwoordelijkheid. Daarnaast breng je het volgende mee:

Een energieke en praktische instelling (“aanpakken en doorgaan”)
Ervaring als management- of directieassistent(e)
Vaardigheid in Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint) en kennis Exact Globe+
Sterk in plannen, organiseren en het bewaken van deadlines
Professionele en klantvriendelijke communicatie, zowel mondeling als schriftelijk
Flexibele, nauwkeurige en integere werkhouding
Wat bieden wij jou?
Een zelfstandige en veelzijdige functie in een ondernemende omgeving
Een professionele, collegiale sfeer op een inspirerende werkplek in Vught (goed bereikbaar vanuit ’s-Hertogenbosch)
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, passend bij jouw ervaring en inzet
Flexibiliteit in werktijden (32-40 uur per week)
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei
Een team met korte lijnen, ambitie en veel aandacht voor kwaliteit én samenwerking
Interesse?
Ben jij de organisatorische steunpilaar die wij zoeken? Stuur je motivatie en cv naar: info@apicem.nl. Heb je vragen over de functie? We komen graag met je in contact.

We kijken uit naar je reactie!

Team Apicem

Bent u klaar voor de volgende stap?